Αποτυχία Vs Όνειρα

Φεβρουαρίου 11, 2018




 Αποτυχία! Ένα μεγάλο κεφάλαιο από μόνη της. Ας το κουβεντιάσουμε λίγο. Μερικές σκέψεις που κάνουμε έχουν να κάνουν με τον φόβο που έχουμε στο να μην αποτύχουμε. Θέλω να το κάνω αλλά δεν μπορώ. Ξέρω πως θέλει κόπο αλλά δεν ξέρω αν μπορώ. Θέλω απλά φοβάμαι πως δεν θα πετύχει. Μου αρέσει η επικοινωνία με τον κόσμο, αλλά αν δεν με αποδεχτούν;  Έχω κάποια πράγματα που φοβάμαι και δεν θέλω να τα καταλάβει κάποιος.

 ΟΚ! Φτάνει..

 Πριν βγεις από την comfort zone όλα αυτά έρχονται και κάνουν πάρτι στο μυαλό σου. Μερικές «άχρηστες» σκέψεις που είναι όμως ικανές στο να σε κρατήσουν πίσω! Πίσω από θέλω, όνειρα και στιγμές. Και πόσο κρίμα είναι αν το καταφέρουν. Ήθελα να ξεκινήσω το δικό μου κανάλι στο YouΤube. Σχεδόν δύο χρόνια.. Πολλά λες; Το έκανα όμως..

 Το σκεφτόμουν πολύ. Κάθε φορά που έφτανα κοντά σε αυτό έβρισκα προβλήματα. Λόγους στο να το καθυστερήσω, όχι πολύ! Μόνο λίγο ακόμα! Και πέρασαν δύο χρόνια.

 Αύριο ανεβαίνει το δεύτερο βίντεο και ακόμα δεν το πιστεύω. Χαίρομαι, έχω άγχος (πάλι καλά το δημιουργικό), έχω και  κάποιες ανησυχίες. Ελπίζω μέσα από αυτό να βοηθήσω, να εμπνεύσω, και να κάνω τους ανθρώπους να γελάνε. Θα το προσπαθήσω. Θα είναι ο χώρος μου. Ο κόσμος μου! Όπως και αυτό εδώ το Blog..


 Μην περιμένεις την κατάλληλη στιγμή. Δεν θα έρθει Ποτέ!

 Μην περιμένεις να είσαι αλάνθαστος. Θα κάνεις λάθη!

 Μην περιμένεις να αρέσεις σε όλους. Δεν Γίνεται!

 Δεν ξέρω αν θα καταφέρω κάτι από όλα αυτά αλλά τουλάχιστον θα ξέρω πως έκανα κάτι που αγαπώ και με κάνει να ενθουσιάζομαι και να παθιάζομαι. Το μεγάλο μυστικό δεν είναι και τόσο μυστικό. Φτάνει να αποδεχτείς και να αγαπήσεις την διαφορετικότητά σου.


Υ.Γ Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις τολμώντας!

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *